reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ludovit Lopuch

Ludovit Lopuch

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovo dokáže povzbudiť, rozžiariť oči a potešiť srdce. Avšak to isté slovo môže ublížiť, zraniť, či zabiť. Nech teda mlčí ten, kto ho nevie používať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kto vlastne som?

Ludovit Lopuch

Kto vlastne som?

"Kto vlastne som? Aby Pán celého sveta sa staral o to, aby ma poznal po mene, aby cítil moje bolesti. Kto vlastne som? Aby sa tá ranná jasná Hviezda rozhodla svietiť na cestu môjmu večne túlajúcemu srdcu. Kto vlastne som? Aby hlas, čo upokojil more, zavolal cez dážď a utíšil búrku v mojom vnútri. Nie preto kým som, ale preto čo si Ty urobil. Nie preto, čo som urobil ja, ale preto kým si Ty!"

  • 11. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 456x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu